گروه تولیدی و بازرگانی پارچه بازار، شما را به خرید انواع پارچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت پارچه مطهری نمره نخ ۶۰ و ۷۰ و ۸۰ و ۹۰ و ۱۲۰

آنچه در این مقاله میخوانیم:....

آشنایی مختصر با پارچه فاستونینمره نخ در پارچه فاستونیمراکز فروش انواع پارچه مطهری

یکی از ملاک های مهم خرید برای مشتریان قیمت می باشد که قیمت کت و شلوار زنانه ترک مطهری در بازار به نسبت کیفیت و ضمانت آن بسیار مناسب است. حسن شهرت و آوازه فاستونی مطهری باعث شده مشتریان با خیال راحت به خرید این محصولات بپردازند. علت این امر کیفیت منحصر به فرد پارچه مطهری است. یکی از دلایل این کیفیت مواد اولیه ای است که در این پارچه ها استفاده می شود. کارخانه مطهری پشم و پلی استر را از بهترین نوع آنها در صنعت نساجی در جهان انتخاب می کند. یعنی پش مرینوس استرالیایی و پلی استر آلمانی. به همین دلیل تمامی پارچه ها با ضمانت جنس و کیفیت به فروش می‌رسد. این برند توانسته است با تنوع بالای که در محصولات خود ایجاد کرده ، مشتریان زیادی در رده های سنی مختلف داشته باشد.

قیمت پارچه مطهری نمره نخ 60 و 70 و 80 و 90 و 120

آشنایی مختصر با پارچه فاستونی

آشنایی مختصر با پارچه فاستونی

پارچه فاستونی در میان انواع پارچه ها جزو معروفترین و با کیفیتترین کت و شلوار زنانه در شیراز ها می باشد. از زمانهای قدیم برای دوختن انواع لباسهای رسمی از آن استفاده می شده است. این پارچه در سطح جهانی فروش زیادی دارد. به این علت که لباسهای رسمی در سراسر جهان یکسان است. مانند کت و شلوارهای مردانه و زنانه. این پارچه ها به صورت طرحدار و ساده تولید میشوند. نوع طرحدار آن به طور کلی در دوسته راه راه و چهار خانه قابل تقسیم بندی است. البته یک سری بافتها مانند سوزنی ، پیردوپل ، سنجاقی ، فیلافیل و مانند اینها را هم می توان دسته سومی به حساب آورد. زیرا هرچند به لحاظ فنی می توان آنها را ذیل  چهارخانه ها به حساب آورد، اما طرح آنها با آن تصویری که عموم مشتریان از پارچه فاستونی چهارخانه دارند ، همخوانی ندارد. لازم به ذکر است این طرحها بسیار پرطرفدار هستند.

همانطور که اشاره شد ، فاستونی از الیاف طبیعی پشم و الیاف مصنوعی مانند پلی‌استر تولید می شود. استفاده از الیاف طبیعی کیفیت پارچه را بالا می برد. زیرا بدن ما با الیاف طبیعی سازگارتر است. شما می توانید با استفاده از آزمایش شعله به طور حدودی متوجه شوید که الیاف به کار رفته چیست. به این صورت که کافیست یک نخ از آن پارچه را بسوزانید. اگر الیاف پشم در نخ به کار رفته باشد ، بوی کز پشم به مشام می رسد. البته با این روش نمی توان درصد پشم به کار رفته را تشخیص داد. لازم به ذکر است در حالت عادی نیازی به انجام چنین آزمایشهایی نیست. روشهای آسانتری هم برای تشخیص پارچه مطهری اصل وجود دارد. آزمایش شعله که به آن اشاره شد ، ساده ترین آزمایش نساجی است که در حالتی که اطلاعاتی در مورد پارچه نداریم ، می تواند کمک زیادی به ما بکند.

نمره نخ در پارچه فاستونی

نمره نخ مقیاسی است برای اندازه گیری میزان ضخامت نخ. کارآمدترین و ساده ترین راه برای مقایسه ضخامت نخها ، برقراری رابطه ای بین وزن و طول نخ است. زیرا یک طول مشخصی از نخ ضخیمتر وزن بالاتری نسبت به وزن همان طول از نخ نازکتر دارد. و یا یک وزن مشخصی از نخ ضخیمتر ، شامل طول کمتری نسبت به همان طول از نخ نازکتر می شود. این دو نسبت ، منطق دو روش نمره گذاری نخ را تشکیل می دهد.

در صنعت فاستونی ایران ، نمره نخ متریک رواج دارد. این مقیاس نشان دهنده طول یک گرم از نخ بر اساس گرم است. برای مثال نخ نمره ۶۰ بدین معناست که ۱ گرم از آن نخ ، شامل ۶۰ متر می شود. در نمره گذاری متریک هر چه نمره نخ بالاتر باشد ، نخ ظریفتر خواهد بود. هر چه هم نخ ظریفتر باشد ، با فرض ثبات سایر عوامل ، پارچه ظریفتر خواهد بود. برای مثال پارچه فاستونی بافته شده با نخ نمره ۱۲۰ و یا ۹۰ ظریفتر از فاستونی بافته شده با نمره نخ ۶۰ هستند.

یکی از عوامل موثر در قیمت پارچه مطهری همین نمره نخ است. هر چه نمره نخ بالاتر باشد ، هزینه تولید بالاتر بوده و قیمت هم گرانتر خواهد بود. جالب است بدانیم که در سال های اخیر روند کلی تولیدات کارخانه مطهری به سمت نخ های طریفتر تمایل داشته است.

مراکز فروش انواع پارچه مطهری

مراکز فروش انواع پارچه مطهریجهت ثبت سفارش تولید در کارخانه ریسندگی و بافندگی مطهری ، با ما در تماس باشید. قیمت پارچه مطهری در خرید از کارخانه از هر جای دیگر ارزانتراست. همچنین می توانید گواهی ضمانت و اصالت دریافت کنید. به خصوص اگر سازمان و یا شرکتی هستید که برای پرسنل خود خرید می کنید. سفارش تولید انواع فاستونی درجه یک ترکیبات ۲۰٫۸۰ و ۴۵٫۵۵ و همچنین ۳۵٫۶۵ با نمره نخهای ۵۲ ، ۶۰ ، ۷۰ ، ۸۰ ، ۹۰ و ۱۲۰ پذیرفته می شود.

هر یک از این ترکیبات و نمرات نخ برای کاربرد خاصی مناسبتر است. مثلاً برای کاربرد روزانه و اداری بیبشتر از نمرات ۵۲ و ۶۰ استفاده می شود. برای دوخت لباسهای خاص میهانی ، استفاده از نمره ۱۲۰ از همه بهتر است. زیرا برای هر کاربردی ، مشخصات خاصی از پارچه برایمان مطلوبیت ایجاد می کند. مثلاً در کاربرد اداری شیک بودن ، راحت بودن و دوام مهم است. در کاربرد میهانی اما دوام چندان اهمیتی ندارد.

مرتضی عمادی فر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

گروه تولیدی و بازرگانی پارچه بازار، شما را به خرید انواع پارچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید