گروه تولیدی و بازرگانی پارچه بازار، شما را به خرید انواع پارچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نمایندگی فروش پارچه فاستونی اصفهان

آنچه در این مقاله میخوانیم:....

نگاهی گذرا به تاریخچه پارچه فاستونی:جایگاه پارچه فاستونی درمیان دیگر پارچه ها:معرفی پارچه فاستونیبه چه پارچه هایی پارچه شبه فاستونی می گویند؟بازار فروش پارچه های شبه فاستونیپارچه فاستونی اصفهان از لحاظ بافت به دو نوع مختلف تقسیم می شود:از فاکتور های مهم پارچه های فاستونی می توان به موراد زیر اشاره کرد: خرید از نمایندگی فروش پارچه فاستونی اصفهان:
نمایندگی فروش پارچه فاستونی اصفهان

نمایندگی فروش پارچه فاستونی اصفهان با عرضه پارچه های بسیار با کیفیت و با قیمت مناسب اماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد. پارچه فاستونی اصفهان را می توان جزو بهترین پارچه های فاستونی ایرانی دانست. برای آشنایی بیشتر در ادامه مطلب با معرفی پاچه فاستونی و تاریخچه این کت و شلوار زنانه اسپرت ما همراه باشید.

 

نمایندگی فروش پارچه فاستونی اصفهان
پارچه قاستونی اصفهان برند عالیجناب

 

نگاهی گذرا به تاریخچه پارچه فاستونی:

پارچه های های فاستنونی ابتدا در آمریکا و در شهر بوستون تولید شد و بعد از آن در ایران و در قطب تولید این پارچه یعنی در شهر اصفهان تولید شد. کارخانه فاستونی بافی اصفهان خود گواه این مطلب می باشد که اصفهان قطب اصلی تولید این پارچه می باشد. پارچه فاستونی در ایران جزو اولین پارچه هایی است که به صورت انبوه تولید شده است

جایگاه پارچه فاستونی درمیان دیگر پارچه ها:

فاستونی جایگاه بسیار بالایی در میان دیگر پارچه ها دارد پارچه فاستونی علاوه بر ایران در سایر کشور های دیگر نیز دارای جایگاه بسیار والایی است و علت این امر این است که پارچه های فاستونی یکی از بهترین گزینه ها برای دوخت انواع کت شلوار ها و لباس های رسمی می باشند امروزه در همه فرهنگ ها و جوامع کت و شلوار جزو لباس های اصلی آقایان به شمار می رود

البته لازم به ذکر است که استفاده از پارچه فاستونی فقط به آقایان محدود نمی شود. بلکه از کت و شلوار زنانه بیرونی فاستونی برای دوخت لباس های رسمی بانوان از جمله انواع کت و دامن، انواع مانتو و حتی کت و شلوار های زنانه به کار می رود.

از پارچه فاستونی به صورت گسترده در دوخت انواع لباس های رسمی استفاده می شود و گستردگی استفاده از پارچه فاستونی باعث شده که تنوع این نوع پارچه ها بسیار بالا باشد.

نمایندگی فروش پارچه فاستونی اصفهان
پارچه فاستونی اصفهان برند مطهری

معرفی پارچه فاستونی

پارچه قاستونی، پارچه ای است که با الیاف طبیعی همچون پشم و الیاف مصنوعی همچون ویکسوز، پلی استر تهیه می شود در بعضی از پارچه های فاستونی از ترکیب الیاف طبیعی و مصنوعی  تهیه می وشند هرچه درصد الیاف طبیعی بالاتر باشد پارچه از کیفیت بالایی برخوردار است و طبیعتا دارای قیمت بالاتری می باشد.

پارچه های فاستونی عموما دارای عرض یک و نیم متر می باشند همچنینی در وزن های مختلف و در طرح های راه راه و یاساده و چهار خانه تولید می شوند. هرچه وزن پارچه فاستونی بیشتر باشد دارای کیفیت بالاتری است چراکه الیاف طبیعی نسبت به الیاف مصنوعی دارای وزن بیشتری هستند بنابراین هرچه پارچه سنگین تر باشد نشان دهنده این است که از پش طبیعی بیشتری در تولید ان استفاده شده است.

همچنین پارچه هایی که دارای درصد بیشتری الیاف طبیعی هستند نرم و لطیف تر می باشند و به نسبت پارچه هایی با درصد الیاف مصنوعی بیشتر زود تر چروک می شوند.

پارچه های فاستونی در دو نوع ساده و طرح دار تولید می شوند که نوع ساده آن به نسبت طرح دار های مورد استفاده قرار می گیرد.  یکی از بهترین کارخانه های تولید پارچه فاستونی کارخانه پارچه فاستونی مطهری می باشدکه پارچه هایی با کیفیت بالا و با تنوع بالا تولید می کند.

به دسته ای پارچه های فاستونی پارچه شبه فاستونی گفته می شود در ادامه شما را بیشتر با این پارچه اشنا خواهیم کرد.

نمایندگی فروش پارچه فاستونی اصفهان
پاچه فاستونی درجه یک عالیجناب

به چه پارچه هایی پارچه شبه فاستونی می گویند؟

همان طور که در بالا گفته پارچه های فاستونی به دو صورت کاملا پشم و یا ترکیبی از پشم و الیاف مصنوعی تهیه می شوند نوع دیگری از پارچه های فاستونی وجود دارند که کاملا از الیاف مصنوعی به جای الیاف پشمی در تولید آن ها استفاده می شود به این پارچه های پارچه شبه فاستونی گفته می شود.

در این پارچه های به جای پشم از پلی استر، ویکسوز و دیگر الیاف مصنوعی در آن ها استفاده می شود.

بازار فروش پارچه های شبه فاستونی

شبه فاستونی ها در بازار های ایراین بسیار فروش دارند چراکه پارچه های شبه فاستونی به نسبت پارچه های فاستونی دارای قیمت بسیار کمتری دارند و از طرح های متنوعی برخوردارند به همین دلیل از فروش بسیار خوبی برخوردارند.

پارچه شبه فاستونی در برند های معروفی مانند بدر نصف جهان، زرین تکس، عتیق فاستون، ثمین تکس، تهران جامه، تابان، کاویان فاستون و … تولید می شوند که بهترین آن کاویان فاستون اصفهان می باشد و دلیل آن قیمت مناسب این پارچه هاست. لازم به ذکر است که قیمت مناسب پارچه های کاویان فاستون دلیلیل یبر پایین بودن کیفیت ان نیست بلکه به دلیل بازار رقباتی در میان تولید کننده هاست. برای خرید از نمایندگی فروش پارچه فاستونی می توایند با ما در ارتباط باشید

نمایندگی فروش پارچه فاستونی اصفهان
شبه فاستونی بدر نصف جهان

 

پارچه فاستونی اصفهان از لحاظ بافت به دو نوع مختلف تقسیم می شود:

 

  • بافت گاباردین
  • بافت ساتن

این دو نوع هایی از بافت پاچه های قاستونی می باشند که نوع گاباردین آن دی میان مشتریان محبوبیت بیشتری دارد.

 

 

از فاکتور های مهم پارچه های فاستونی می توان به موراد زیر اشاره کرد:

درصد استفاده از پشم در این پارچه های بسیار مهم است چراکه پارچه های فاستونی هرچه درصد پشم ان ها بالاتر باشد دارای مرغوبیت بیشتری است. پشم به عنوان یک الیاف طبیعی قادر است که هوا را در میان خود نگه دارد به همین دلیل در تغییرات دما بسیار می تواند از بدن محافظت کند.

همچین پشم طبیعی می تواند اشعه ماورا بنفش که برای پوست مضر است را از خود دفع کند و تا حد بسیار زیادی به سلامت پوست کمک می کند.

نمایندگی فروش پارچه فاستونی اصفهان با تولید پارچه های بسیار با کیفیت و با درصد های متنوع از پسم این امکان را برای مشتریان عزیز فراهم کرده است که منتناسب با نیاز و بدوجه خود پارچه مورد نیاز خود را خریداری کنند.

نمایندگی فروش پارچه فاستونی اصفهان
پارچه فاستونی درجه ۱ عالیجناب

 

 خرید از نمایندگی فروش پارچه فاستونی اصفهان:

چنانچه قصد خرید از نمایندگی فروش پارچه فاستونی اصفهان  را دارید می توانید از طریق راه های ارتباطی با همکان را ما در تماس باشید و با کیفیت ترین پارچه های را با قیمت بسیار خوب از درب کارخانه خریداری کنید و آن را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 

 

 

 

 

مرتضی عمادی فر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

گروه تولیدی و بازرگانی پارچه بازار، شما را به خرید انواع پارچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید