گروه تولیدی و بازرگانی پارچه بازار، شما را به خرید انواع پارچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید اینترنتی پارچه فاستونی مطهری

آنچه در این مقاله میخوانیم:....

نحوه خرید اینترنتی پارچه فاستنونی مطهریانواع پارچه فاستونی مطهری

خرید اینترنتی پارچه یکی از راهکارهایی است که تأمین کالای مورد نیاز تجار، توزیع کنندگان و تولیدکنندگان پوشاک را به شدت تسهیل کرده و موجب کاهش هزینه های آنان شده است. به ویژه در مورادی چون پارچه فاستونی مطهری که به واسطه اعتبار برند و گستردگی استفاده، انواع طرح ها و رنگ های آن برای فعالین این صنف کاملاً شناخته شده است. کالیته های پارچه فاستونی مطهری در همه جای کشور در دسترس تجار کت و شلوار زنانه اسپرت و تولیدکنندگان پوشاک بوده و تنها کافی است شماره کالیته و کد رنگ مورد نظر را به تأمین کنندگان اعلام نمایند. بدین ترتیب در اسرع وقت، با کمترین هزینه و با آسودگی خیال می توانند پارچه فاستونی مورد نیاز خود را در محل مورد نظرشان در هر یک از شهرستان های کشور دریافت دارند.

نحوه خرید اینترنتی پارچه فاستنونی مطهری

اگر شماره کالیته و کد رنگ مورد نظرتان را می دانید، کافی است از طریق یکی از راههای ارتباطی با ما تماس حاصل نموده و سفارش خود را ثبت کنید. اما اگر نیاز به بررسی طرح ها و رنگ های متنوع پارچه فاستونی مطهری دارید، در ادامه به معرفی برخی از پرفروش ترین انواع و طرح های آن می پردازیم. همچنین می توانید این طرح ها را در کانال تلگرامی پارچه فاستونی پیدا کنید. پس از ثبت سفارش، مراحل خرید و ارسال بار در اسرع وقت انجام خواهد شد. همچنین همکاران ما شما را از تخفیف های ویژه مطلع خواهند کرد. توجه داشته باشید که خرید و فروش در این فروشگاه به صورت عمده صورت می گیرد و برای سفارش های قواره ای محدودیت وجود دارد.

انواع پارچه فاستونی مطهری

پارچه فاستونی مطهری از نظر ترکیبات و نیز بافت و طرح و رنگ، تنوع بسیار زیادی دارد. در ادامه به معرفی برخی از کالیته های پرفروش پرداخته می شود.

 

کالیته شماره ۵۵۲۳۶۶

کالیته شماره ۵۵۲۲۲۶

کالیته شماره ۵۵۲۴۰۵

فاستونی های تشکیل شده از بیست درصد پشم و هشتاد درصد تراویرا، برای دوخت انواع کت و شلوار و مانتوهای رسمی به کار می رود و با توجه به کیفیت و قیمت مناسب، از اقبال قابل توجهی برخوردارند. بنابراین برای تجار و توزیع کنندگان پارچه های فاستونی و تولیدکنندگان کت و شلوارهای مردانه و مانتوهای رسمی گزینه مناسبی برای خرید محسوب می شوند. البته چنانچه اشاره شد، طرح، رنگ و ترکیبات پارچه های فاستونی مطهری بسیار متنوع است  که این تنوع باعث می شود پیشنهادات ما به این عزیزان از گستره وسیعی برخوردار باشد.

مرتضی عمادی فر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

گروه تولیدی و بازرگانی پارچه بازار، شما را به خرید انواع پارچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید