گروه تولیدی و بازرگانی پارچه بازار، شما را به خرید انواع پارچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه مستقیم پارچه مطهری ۴۵٫۵۵

آنچه در این مقاله میخوانیم:....

نکاتی در خصوص پارچه مطهری اداریخرید بدون واسطه پارچه مطهری 45.55قیمت فاستونی مطهری

پارچه مطهری ۴۵٫۵۵ یکی از سری کت و شلوار زنانه ترک ها خاص و متفاوتی می باشد که در متراژ خیلی بالا در ایران به فروش می رود. این محصول به کشورهای مختلف هم صادر می شود. وقتی که صحبت از صادرات می شود، باید توجه داشت که از نظر رقابت شرایط حساسی وجود دارد. تنها شرکت هایی می توانند از مزایای صادرات به خوبی استفاده کنند که در مقایسه با رقبای بین المللی عملکرد بهتری را از خود نشان دهند. و تنها در صورت استمرار این عملکرد بهتر است که می توانند به صورت پیوسته محصولات خود را عرضه کنند. محصولات کارخانه ریسندگی و بافندگی مطهری به علت کیفیت بالا توانسته اند در بازار صاردارتی عملکرد قابل قبولی از خود نشان دهند. بنابراین اگر از فعالین عرصه صادرات محصولات صنعت نساجی ایران هستید ، پارچه فاستونی مطهری می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای شما باشد.
اما اگر در بازار داخلی فعالیت دارید، عرضه مستقیم کت و شلوار زنانه در شیراز مطهری ۴۵٫۵۵ به شما این فرصت را می دهد که بتوانید با بهترین شرایط هر متراژ محصولی که نیاز داشتید را تهیه کنید.
همچنین پارچه مطهری اداری برای شرکت های زیادی مورد استفاده قرار می گیرد. علت این امر تفوق بلامنازع آن در کیفیت است.

عرضه مستقیم پارچه مطهری 45.55

نکاتی در خصوص پارچه مطهری اداری

نکاتی در خصوص پارچه مطهری اداری پارچه مطهری اداری اصطلاحی است که به واسطه کثرت استفاده ادارات ، شرکت ها و سازمان ها از پارچه فاستونی مطهری رایج شده است. این دسته از مشتریان پارچه مطهری ۴۵٫۵۵ را بدون هیچ نگرانی با هر متراژی که نیاز داشته باشند، خرید می کنند. زیرا تجربه سالیان به مدیران شرکت ها و سازمان ها ثابت کرده است که این محصول بهترین کیفیت و دوام و عملکرد را داشته است. مشتریان سازمانی معمولاً یک طرح و رنگ را در متراژ بالا خرید می کنند. زیرا لباس تمامی کارکنان باید یک رنگ و یکدست باشد.

پارچه مطهری ۴۵٫۵۵ ساده با بافت گاباردین بیشتر از دیگر پارچه ها باب میل این مشتریان است. همچنین طرح دیپلمات با رنگ زمینه سرمه ای و یا مشکی. برخی از سازمان های بزرگی که مدیران خوش سبیقه ای دارند، به طرح های چهارخانه نیز اقبال نشان می دهند. البته چهار خانه های محو.

مشتریان سازمانی از موقعیت خاصی برخوردارند که شرایط آن ها را برای خرید مستقیم از کارخانه تسهیل می کند.
اولا متراژ مورد نیاز آن ها بالاست.
فلذا شرط حداقل میزان فروش کارخانه را پاس می کنند.
ثانیاً معمولاً برای خرید باید مقرراتی را رعایت کنند که در صورت خرید مستقیم از کارخانه ، می توانند از رعایت آن ها اطمینان بیشتری حاصل نمایند.
برای مثال صدور فاکتور رسمی و فروش از طریق سامانه به صورت روتین توسط کارخانه انجام می شود.
ثالثاً این شرکت ها می توانند از کارخانه گواهی اصالت پارچه دریافت دارند.

خرید بدون واسطه پارچه مطهری ۴۵٫۵۵

خرید بدون واسطه پارچه مطهری 45.55 خرید پارچه مطهری ۴۵٫۵۵ به صورت عمده و مستقیم به شما کمک می کند تا بتوانید بدون هیچ نگرانی هر مقداری که نیاز داشتید، خریداری کنید. نکته قابل توجه این است که کسی برای استفاده شخصی این پارچه ها را به صورت عمده تهیه نمی کند. تنها فردی به سراغ آنها می آید که می خواهد از این طرق درآمدزایی داشته باشد. مثلاً لباس تولید کند. یا برای کارکنان شرکت و سازمان خود نیاز به لباس فرم دارد. و یا می خواهد پارچه را به فروش برساند. و یا آن را به کشورهای دیگر صادر کند.
این مشتریان خیلی خوب از اهمیت شرایط خرید خوب آگاه هستند. برای مثال در یک بار صادراتی ، حساسیت بسیاری وجود دارد. مانند زمان تحویل و یا نحوه بسته بندی و یا گواهی های لازم برای امور گمرکی و حمل و نقل.
به طور کلی وقتی که مقدار سفارش شما بالا می رود، کوچکترین مسائل اهمیت بالایی پیدا می کند. برای مثال در خرید مقدار بالا حتی با حذف یک مبلغ جزئی هم می توانید در نهایت به سود بالایی برسید.

قیمت فاستونی مطهری

قیمت انواع پارچه فاستونی در خرید عمده و مستقیم از کارخانه ، تنها به عوامل فنی بستگی دارد. یعنی مشخصات پارچه مورد نیاز شما.
مثلاً اگر شما خریدار پارچه مطهری ۴۵٫۵۵ با نمره نخ ۶۰ و گرماژ ۳۱۰ باشید، همین چند عدد اصلی ترین عوامل تعیین کننده قیمت خواهند بود.
در این مورد بیشتر توضیح خواهیم داد.

منظور این است که در خرید مستقیم عوامل خرد موثر در بازار هیچ تأثیری نخواهند داشت.
برای مثال ممکن است در یک شرایطی و در یک مقطع زمانی یک پارچه خاص از محصولات کارخانه مطهری در بازار کمیاب شود. طبیعتاً قیمت بالا خواهد رفت.
بدیهی است در خرید مستقیم از کارخانه چنین مسائلی مطرح نیست. یا مثلاً پرداخت ارزی در خرید از کارخانه به راحتی انجام می گیرد.

مهمترین عوامل فنی موثر در قیمت پارچه فاستونی عبارتند از:

  • درصد اختلاط
  • نمره نخ
  • گرماژ پارچه

منظور از درصد اختلاط میزان پشم ، ویسکوز و پلی استر مورد استفاده در پارچه است. برای مثال پارچه مطهری ۴۵٫۵۵ دارای ۴۵ درصد پشم و ۵۵ درصد پلی استر است.
هرچه میزان پشم پارچه بالاتز باشد ، قیمت آن گران تر خواهد بود. بنابراین قیمت فاستونی ۲۰٫۸۰ ارزانتر از پارچه ۴۵٫۵۵ است.

همچنین هر چه نمره نخ بالاتر باشد، شاهد قیمت بالاتری خواهیم بود.
نمره نخ میزان ظرافت نخ را نمایندگی می کند.

بدیهی است هر متر پارچه ای با گرماژ بالاتر ، گرانتر باشد.
زیرا مواد اولیه بیشتری برای تولید ان استفاده شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت عمده و به روز پارچه فاستونی مطهری در کارخانه و ثبت سفارش با ما در تماس باشید.

مرتضی عمادی فر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

گروه تولیدی و بازرگانی پارچه بازار، شما را به خرید انواع پارچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید