گروه تولیدی و بازرگانی پارچه بازار، شما را به خرید انواع پارچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت پارچه فاستونی چینی جنتلمن

آنچه در این مقاله میخوانیم:....

جنتلمن؛ یک برند چینی موفق

قیمت پارچه فاستونی چینی به تبع افزایش قیمت ارز، افزایش پیدا کرده است. اما هنوز هم بازار خود را از دست نداده و مشتریان خاص خود را دارد.

به نظر می رسد مهمترین مزیت فاستونی های چینی، طرح ها و رنگ های متنوع و جذاب آن هاست. طرح ها و رنگ هایی که جوانان شیک پوش را به خود جذب می کند. امری که شایسته است تولیدکنندگان داخلی کت و شلوار زنانه ترک  های فاستونی نیز بدان اهتمام ورزند. زیرا رقابت در هر زمانی بر سر یکی از ویژگی ها کالاست. زمانی بر سر دوام، زمانی بر سر قیمت و زمانی بر سر رنگ و طرح و تنوع.

واقعیت آن است که در دنیای امروز رقابت بیش از گذشته نقش آفرینی می کند. اما بر خلاف ظاهر خشن و بی رحمش، به نفع مصرف کنندگان و نیز تولید کنندگان است.

به همین جهت حضور فاستونی چینی مانند انزو، جنتلمن و گریت در بازار ایران، در نهایت به نفع ایرانی هاست. چه مصرف کنندگان ایرانی و چه تولید کنندگان.

دلیل این ادعا این است که رقابت باعث تخصیص بهینه منابع و صرفه جویی در هزینه ها می شود. افزایش کیفیت و توجه بیشتر به نیازها و خواسته های مشتریان، از دیگر تبعات رقابت است. رقابت با فاستونی های چینی یا دیگر فاستونی ها، تولید کننده ایرانی را برای بازارهای صادراتی نیز آماده تر می کند. زیرا در بازار دیگر کشورها نیز باید با همین تولید کنندگان رقابت نماید.

جنتلمن؛ یک برند چینی موفق

فاستونی جنتلمن، یکی از موفق ترین نشان های تجاری چینی حاضر در ایران است. جنتلمن طرح های جذاب، متنوع و جوان پسندی تولید می کند.

جالبتر آنکه قیمت کت و شلوار زنانه در شیراز فاستونی جنتلمن، علی رغم شرایط ارزی، همچنان با فاستونی های ایرانی قابل رقابت است.

جهت مشاهده طرح های متنوع و اطلاع از قیمت پارچه فاستونی جنتلمن در کانال پارچه فاستونی عضو شوید.

مرتضی عمادی فر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

گروه تولیدی و بازرگانی پارچه بازار، شما را به خرید انواع پارچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید